Registreringsinformation

Alla reservationer, med det sociala programmet och login inkluderade, ska göras på samma formulär. Vänligen försäkra dig, att du får ett automatiskt svar om registreringen via e-post. Vänligen notera, att om du har registrerat mer än en person samtidigt, kommer bara en bekräftelse att sändas, till den person som har gjort registreringen.

Congress Bureau Tavicon skickar dig en bekräftelse/ett kvitto, när betalningen syns på kontot.

Registreringen är stängd.

Registreringsavgifter och betalningsdeadline

Registreringsavgiften är baserad på registreringsdatumet och betalningen. Om du vill dra nytta av en lägre avgift, vänligen registrera tidigt och betala före deadline.

Early Bird pris om betalt före 7 juli 2017

Deltagare 250 euro
Studerande 100 euro
Sällskap 150 euro

Regulärt pris om betalt senast 31 juli 2017

Deltagare 300 euro
Studerande 100 euro
Sällskap 150 euro

Registreringsavgiften inkluderar:

• Tillträde till alla sessioner
• Konferensdokumentation och namnskylt
• Välkomstmottagning på onsdag
• Lunch och kaffe/läskedryck på torsdag och fredag
• Ministeriets mottagning på torsdag
• Middag på torsdag

Registreringsavgiften för sällskapande person inkluderar:

• Välkomstmottagning på onsdag
• Middag på torsdag
• Namnskylt

Alla avgifter är moms 0 %. Ingen moms skall läggas till.
Sällskapande personer tillåts inte tillträde till sessionerna.

Betalningsvillkor

Betalningarna (registreringsavgiften och hotelldepositionerna) skall vara betalda innan du anländer till konferensen. Du får en bekräftelse/ett kvitto på betalningen via e-post. Om du inte får en bekräftelse, vänligen kontakta Congress Bureau Tavicon. Bankkostnaderna får inte avdras från betalningen.

På registreringsformuläret kan du välja bland tre olika betalningssätt:

1. Kreditkort

VISA, Master Card och Eurocard

Vänligen följ instruktionerna på online formuläret och fortsätt direkt med betalningen (ha kreditkortet och säkerhetskoden framme).

2. Faktura i bilaga (fakturan bifogas till bekräftelsen i pdf-format)

I samband med anmälan kan du i slutet av blanketten kryssa i alternativet “faktura i bilaga”. I samband med den automatiska bekräftelsen bifogas då en faktura i pdf-format utan faktureringstillägg. Förfallodag är 14 dagar. Om registreringen görs i sista minuten (15 dagar eller färre innan konferensens början), måste avgiften betalas samma dag.

3. Fakturering

Congress Bureau Tavicon kan även skicka dig en manuellt utskriven faktura, som i huvudsak skickas som pdf-bilaga per e-post. En faktureringsavgift på 15 euro tillkommer på varje faktura. E-faktura är inte möjlig.

Bekräftelse/Kvitto

Congress Bureau Tavicon skickar en bekräftelse på deltagandet, då de mottagit anmälan och betalningen i sin helhet. Vänligen kolla att alla uppgifter är korrekta.

Villkor för avbokning

Alla avbokningar och förändringar skall göras skriftligt till Congress Bureau Tavicon, via e-post: copyright@tavicon.fi.

Ifall deltagandet avbokas senast
den 30 juni 2017, återbetalas deltagaravgiften med ett avdrag på 100 euro/person som administreringsavgift
För avbokningar som sker efter den 31 juli, sker ingen återbetalning, inte heller för deltagande som inte avbokats.
Betalningen för logi är bindande och återbetalas inte i samband med en eventuell avbokning. Deltagandet och login kan överföras till en annan deltagare, då en administreringsavgift på 50 euro debiteras.

Ingen återbetalning sker för no-shows. Vi rekommenderar dig att ta en försäkring med avbokningsskydd, som täcker kostnaderna för login och registreringsavgifterna ifall ni måste avboka.

Vänligen observera, att för organisatoriska skäl, görs möjliga återbetalningar efter konferensen.
Alla återbetalningar görs till den växelkurs som är tillämplig den dagen. Varken organisatörerna eller Congress Bureau Tavicon kan hållas ansvariga för förlust, som orsakas av ändringar i växelkursen. För återbetalningar, vänligen skicka dina bankdetaljer till Congress Bureau Tavicon.